Potrzebujesz dodatkowej pomocy? Zadzwoń na naszą infolinię: Nasza infolinia: 61 84 20 330

Gwarancja i serwis

GWARANCJA NA MASZYNY JUNO BY JANOME

Wszystkie urządzenie dostępne w sklepie internetowym juno.com.pl są fabrycznie nowe. Zostały też objęte gwarancją, która obowiązuje na terenie Polski. Dokumentem upoważniającym do skorzystania z bezpłatnej usługi gwarancyjnej jest prawidłowo wypełniona karta gwarancyjna, którą otrzymali Państwo w momencie zakupu produktu. Gwarancja jest ważna wraz z dokumentem potwierdzającym zakup.

Na maszyny do szycia Juno by Janome udzielana jest gwarancja na 3 lata (36 miesięcy). Gwarancja obejmuje urządzenia użytkowane zgodnie z ich przeznaczeniem, na zasadach i warunkach określonych w instrukcji obsługi i karcie gwarancyjnej. Szczegółowe warunki gwarancji zostały opisane w karcie gwarancyjnej, która jest dostarczana wraz z zakupionym produktem. Przysługuje Państwu prawo do skorzystania ze świadczeń gwarancyjnych bezpośrednio w punktach serwisowych wskazanych przez gwaranta lub prawo złożenia sprzedającemu reklamacji z tytułu rękojmi (podstawą prawną są tutaj przepisy kodeksu cywilnego).

SERWIS MASZYN JUNO BY JANOME

Serwis gwarancyjny jest świadczony zgodnie z warunkami, które zostały przedstawione w karcie gwarancyjnej dołączonej do zakupionego produktu.

Po zakupie maszyny Janome zostają Państwo objęci stworzonym specjalnie dla naszych Klientów programem „door to door” (ang. od drzwi do drzwi). Dzięki niemu dostarczenie maszyny do serwisu odbywa się bez konieczności wychodzenia z domu. Wystarczy zgłosić u nas usterkę maszyny objętej gwarancją, a my wyślemy kuriera, który odbierze sprzęt od Państwa. Następnie, po wykonaniu naprawy, kurier dostarczy przesyłkę z powrotem pod wskazany adres.

W przypadku stwierdzenia usterki w maszynie w okresie gwarancyjnym należy do nas zadzwonić (tel. 61 86 38 735 od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16) lub wysłać wiadomość na adres e-mail: serwis@sprawnamaszyna.pl. Podczas rozmowy lub w korespondencji prosimy poinformować konsultanta o Państwa uwagach. Otrzymają też Państwo wówczas dalsze wskazówki.

Uwaga! Kompletną maszynę trzeba odpowiednio przygotować do wysyłki. Należy umieścić maszynę w oryginalnym opakowaniu (karton plus styropian zabezpieczający), które chroni ją przed uszkodzeniami w transporcie. Firma ETI nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia w transporcie spowodowane niewłaściwym zabezpieczeniem maszyny.

Gwarantem produktów Juno by Janome jest ETI Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa, ul. Grunwaldzka 400, 60-169 Poznań.

Informacja serwisowa (gwarancyjna i pogwarancyjna):
tel. 61 86 38 735 (poniedziałek - piątek 8:00 - 16:00),
e-mail: serwis@sprawnamaszyna.pl
Internetowy system zgłoszeń serwisowych: www.sprawnamaszyna.pl