Potrzebujesz dodatkowej pomocy? Zadzwoń na naszą infolinię: Nasza infolinia: 61 84 20 330

Gwarancja i serwis

GWARANCJA NA MASZYNY JUNO BY JANOME

Wszystkie urządzenie dostępne w sklepie internetowym juno.com.pl są fabrycznie nowe. Zostały też objęte gwarancją, która obowiązuje na terenie Polski. Dokumentem upoważniającym do skorzystania z bezpłatnej usługi gwarancyjnej jest prawidłowo wypełniona karta gwarancyjna, którą otrzymali Państwo w momencie zakupu produktu. Gwarancja jest ważna wraz z dokumentem potwierdzającym zakup.

Na maszyny do szycia Juno by Janome udzielana jest gwarancja na 3 lata (36 miesięcy). Gwarancja obejmuje urządzenia użytkowane zgodnie z ich przeznaczeniem, na zasadach i warunkach określonych w instrukcji obsługi i karcie gwarancyjnej. Szczegółowe warunki gwarancji zostały opisane w karcie gwarancyjnej, która jest dostarczana wraz z zakupionym produktem. Przysługuje Państwu prawo do skorzystania ze świadczeń gwarancyjnych bezpośrednio w punktach serwisowych wskazanych przez gwaranta lub prawo złożenia sprzedającemu reklamacji z tytułu rękojmi (podstawą prawną są tutaj przepisy kodeksu cywilnego).

SERWIS MASZYN JUNO BY JANOME

Serwis gwarancyjny jest świadczony zgodnie z warunkami, które zostały przedstawione w karcie gwarancyjnej dołączonej do zakupionego produktu.

Po zakupie maszyny Janome zostają Państwo objęci stworzonym specjalnie dla naszych Klientów programem „door to door” (ang. od drzwi do drzwi). Dzięki niemu dostarczenie maszyny do serwisu odbywa się bez konieczności wychodzenia z domu. Wystarczy zgłosić usterkę, a serwis zajmie się formalnościami. Kurier odbierze od Państwa maszynę spod wskazanego adresu. Następnie, po wykonaniu naprawy, dostarczy przesyłkę z powrotem do domu.

W przypadku stwierdzenia usterki w maszynie w okresie gwarancyjnym należy do nas zadzwonić (tel. 61 86 38 735 od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16) lub wysłać wiadomość na adres e-mail: serwis@sprawnamaszyna.pl. Konsultant przekaże dalsze instrukcje.

Uwaga! Kompletną maszynę trzeba odpowiednio przygotować do wysyłki. Należy umieścić maszynę w oryginalnym opakowaniu (karton plus styropian zabezpieczający), które chroni ją przed uszkodzeniami w transporcie. Firma ETI nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia w transporcie spowodowane niewłaściwym zabezpieczeniem maszyny.

SprawnaMaszyna.pl - serwis gwarancyjny maszyn Janome
tel. 61 86 38 735 (poniedziałek - piątek 8:00 - 16:00),
e-mail: serwis@sprawnamaszyna.pl
Internetowy system zgłoszeń: www.sprawnamaszyna.pl