Potrzebujesz dodatkowej pomocy? Zadzwoń na naszą infolinię: Nasza infolinia: 61 84 20 330

Zwrot towaru

ZWROT ZAMÓWIENIA (ODSTĄPIENIA OD UMOWY)

1. Kupujący może odstąpić od umowy sprzedaży zawartej za pośrednictwem Sklepu, bez podawania przyczyny, w terminie 30 dni od doręczenia zamówienia.

2. Koszt przesyłki zwrotnej spoczywa na Kupującym.

3. Kupujący powinien przesłać oświadczenie o odstąpieniu od umowy na adres sklepu lub na adres email: sklep@maszynosfera.pl

4. Kupujący może skorzystać z gotowego formularza zwrotu lub w inny sposób przekazać dane niezbędne do zidentyfikowania zamówienia i zrealizowania zwrotu należności.

5. Adres, na jaki należy kierować zwroty:

    ETI Sp. z o.o.
    ul. Poznańska 75
    60-185 Skórzewo

    z dopiskiem: ZWROT

6. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu, które będzie wynikiem korzystania z produktu w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania.

7. Sklep dokona zwrotu ceny produktu w ciągu 14 dni roboczych, w ten sam sposób, w jaki dokonano płatności lub na numer konta wskazany w oświadczeniu.

REKLAMACJE — NIEZGODNOŚĆ ZAMÓWIENIA

Zawartość przesyłki nie zgadza się z zamówieniem lub produkt jest wadliwy, wybrakowany? Zgłoś niezwłocznie reklamację.

Jeśli otrzymana przesyłka nie odpowiada zamówieniu — skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo, żeby jak najszybciej sprawnie rozwiązać kłopot.

Prosimy, jeśli to możliwe, o przesłanie zdjęcia otrzymanego zamówienia.

REKLAMACJE — USZKODZENIA W TRANSPORCIE

Przesyłka od początku wzbudza podejrzenia lub po odpakowaniu zauważasz uszkodzenie? Zgłoś niezwłocznie reklamację.

Jeśli przesyłka w transporcie uległa uszkodzeniu tzn. po rozpakowaniu zauważono np. złamanie, pęknięcie elementu: skontaktuj się z nami. Prosimy, sfotografuj uszkodzenia i prześlij nam kilka zdjęć na adres mailowy: sklep@maszynosfera.pl.