Potrzebujesz dodatkowej pomocy? Zadzwoń na naszą infolinię: Nasza infolinia: 61 84 20 330

Zwrot towaru

ZWROT ZAMÓWIENIA (ODSTĄPIENIA OD UMOWY)

1. Kupujący może odstąpić od umowy sprzedaży zawartej za pośrednictwem sklepu, bez podawania przyczyny, w terminie 30 dni od doręczenia zamówienia.

2. Koszt przesyłki zwrotnej spoczywa na Kupującym.

3. Kupujący powinien przesłać oświadczenie o odstąpieniu od umowy na adres sklepu lub na adres email: sklep@maszynosfera.pl

4. Kupujący może skorzystać z gotowego formularza zwrotu lub w inny sposób przekazać dane niezbędne do zidentyfikowania zamówienia i zrealizowania zwrotu należności.

5. Adres, na jaki należy kierować zwroty:

    Maszynosfera Sp. z o.o. Sp. k.
    ul. Wołczyńska 50
    60-167 Poznań

    z dopiskiem: ZWROT

6. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu, które będzie wynikiem korzystani z produktu w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania.

7. Sklep Maszynosfera dokona zwrotu ceny produktu w ciągu 14 dni roboczych, w ten sam sposób w jaki dokonano płatności lub na numer konta wskazany w oświadczeniu.

REKLAMACJE - NIEZGODNOŚĆ ZAMÓWIENIA

Zawartość przesyłki nie zgadza się z zamówieniem lub produkt jest wadliwy, wybrakowany? Zgłoś niezwłocznie reklamację.

Jeśli otrzymana przesyłka nie odpowiada zamówieniu - skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo żeby jak najszybciej sprawnie rozwiązać kłopot.

Prosimy, jeśli to możliwe, o przesłanie zdjęcia otrzymanego zamówienia.

REKLAMACJE - USZKODZENIA W TRANSPORCIE

Przesyłka od początku wbudza podejrzenia lub po odpakowaniu zauważasz uszkodzenie? Zgłoś niezwłocznie reklamację.

Jeśli przesyłka w transporcie uległa uszkodzeniu tzn. po rozpakowaniu zauważono np. złamanie, pęknięcie elementu: skontaktuj się z nami. Prosimy, sfotografuj uszkodzenia i prześlij nam kilka zdjęć na ades mailowy: sklep@maszynosfera.pl.